Oglasi

петак, 6. децембар 2013.

Šeki Turković: Zorica je zlobna

Sad je presrećan što je posle skoro tri meseca napustio imanje i ne mora više da gleda Zoricu Marković koja mu je zagorčala život.



šeki turković

Kada je ulazio na Farmu, Šeki Turković (60) se zakleo ženi, ćerki, braći, sestrama i prijateljima da će u rijalitiju biti ono što jeste i da nikome neće dozvoliti da ga isprovocira. Sad je presrećan što je posle skoro tri meseca napustio imanje i ne mora više da gleda Zoricu Marković koja mu je zagorčala život. "Ta žena je oličenje zla! Ničim joj se nisam nikad zamerio, a ona me je najstrašnije napala. Nazvala me folirantom, lažovom, pijancem, a nema većeg foliranta i spletkaroša od nje! Nisam ni folirant, ni lažov, ni pijanica i sve sam to dokazao na Farmi za gotovo tri meseca. Muka mi je od onog njenog: "Nemoj da ja progovorim!" Šta da progovori? - Može jedino nešto da izmisli, da nekoga oblati. Stalno je pričala da ima više hitova od mene, da je prodala pet miliona ploča. Čuj, ona ima više hitova od mene! Malo sutra! Kome je, bre, ona prodala pet miliona ploča", kaže Turković, koji zapravo najviše zamera sebi jer je na imanje ušao nespreman.



Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: