Oglasi

уторак, 11. јануар 2011.

Peja navija za ljubav Hasana i Zlate

- On sa njom ima super odnos i ja bih voleo da se njih dvoje pomire! Zašto da ne? Ne znam kakav odnos on sada ima sa suprugom Draganom, ali ako se vole, ja sam za jer su mi oboje dragi - rekao je Pejić, a svoj stav nije promenio ni kada mu je saopšteno da ga je Hasan pljuvao po medijima.
Pejić je dodao da ga nijedna žena na imanju nije privukla.

Peja: Voleo bih da se Hasan i Zlata pomire!


- Tamo me nijedna nije opčinila, ali sam video da me Jasmina Ana gleda drugačije od sredine serijala, ali opet, ona je lepa i pametna žena, pa kada sam video da se kod nje nešto dešava, nisam hteo da je omalovažim pa sam joj posvetio pažnju. Ma ne samo ona, Vesna me je isto gledala i tražila je baš pre dva dana da se poljubimo, ali ja sam je odbio jer me takav tip žene ne interesuje! Znam da me je mnogo žena poželelo dok sam bio na farmi pa zato i nisam hteo da ih povredim - izjavio je voditelj za „Alo!“ i prokomentarisao zašto je u nekoliko navrata postavljao farmerima pitanja koje poze u seksu vole.

- Meni je bila namera da pravim šou, a što se mojih poza tiče, ja volim sve što nije normalno! Ali, na farmi je to bilo nemoguće jer me niko erotski nije privukao - završio je Zoran i dodao da se u rijalitiju pojavio da bi povratio popularnost i eventualno se vratio na Televiziju „Pink“.

Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: