Oglasi

понедељак, 19. јануар 2009.

Ogovaranje Nemanje i Maje

Ogovaranje Nemanje i Maje


U rialiti šouu „Survivor Srbija” ostalo je još samo sedmoro takmičara, koji se svim sredstvima bore ne bi li se dokopali finala, a zatim i pobede. Večerašnja epizoda nastavlja tačno tamo gde je prošla stala, te tako novopečeni par Maju i Nemanju zatičemo u romantičnoj šetnji po sakrivenim plažama, a Vanja i Hana i dalje proučavaju ovu kombinaciju. Međutim, iako se mnogima učinilo da im se ne dopada to što Nemanja i Maja postaju sve prisniji, njih dve tvrde da u tome nema istine.

- Meni je u početku bilo neobično kada se Nemanja zaljubio u Maju jer sam znala da je bio zaljubljen u Tatjanu. Međutim, kasnije sam shvatila da mu se Maja stvarno sviđa i onda mi je bilo drago zbog njega, videla sam da sija od sreće i da se stalno smeje. Kad je Tatjana otišla, Nemanja je bio dosta uznemiren i nervozan, a Maja ga je smirila. Između ostalog, ja sam ga forsirala da ne glasa za Maju iako mu je Bugi rekao da mora da se drži dogovora i glasa za nju. Na novom ostrvu na kome je „Perla” bila, postoji jedna romantična plaža gde su Nemanja i Maja provodili najviše vremena sami i meni je to bilo baš slatko - kaže Hana, dok Vanja priznaje da je bila sumnjičava, jer nije bila sigurna u Majina prava osećanja

Pročitajte celu vest na Nemanja i Maja Survivor Srbija

Нема коментара: