Oglasi

субота, 25. фебруар 2012.

Aleksandri se dopao Survivor

Honorari poznatih čuvaju se u najvećoj tajnosti, ali se nagađa da oni iznose od 2.000 do 10.000 evra. Slikarka Biljana Cincarević bila je prezadovoljna svojim honorarom, ali kako kaže, otišla bi i za džabe.


- Za mene je to bila jedna od najvećih avantura u životu, dragoceno i neprocenjivo iskustvo. Veliki je raritet da živite odsečeni od civilizacije, u skladu s prirodom. U svakom slučaju, takav uticaj prirode može samo da vam učini dobro, i u zdravstvenom i u duhovom smislu, svi smo se vratili preporođeni. Tih mesec dana najteže mi je pala briga za dete, da li je u redu, jer me je malo grizla savest što sam je ostavila. Moram da priznam da mi je u početku nedostajao sapun! Honorar koji su meni dali bio je jedan od tri najviša, bila sam zadovoljna, a čak i da mi ništa nisu platili, ja bih otišla - kaže Biljana.


Nevena Milićević, Jelena Maćić, Ava Karabatić, Vlada Vuksanović, Ognjen Kajganić, Stanija Dobrojević, Kristina Bekvalac, Marko Karadžić, Ela Dvornik


- Sada se više ne sećam ničeg ružnog, „Survivor“ je jedna od najboljih stvari koje su mi se desile u životu. Jedina stvar koja mi je tamo teško pala jeste razdvojenost od ćerke i supruga, ali sve je ostalo bilo sjajno. Savetujem ljudima koji su otišli tamo da se dobro izigraju u igricama „Survivora“ i da se nauživaju jer će iskustva koja tamo steknu pamtiti do kraja života - priča pevačica Goca Tržan.

Sve najnovije vesti na sajtu Survivor Srbija

Нема коментара: