Veliku Britaniju posebno cenimo, ne samo zato što se tamo nalazi visok broj sportskih automobila svih "vrsta", već i zbog toga što tamošnje PR i marketing agencije, imaju najkreativnije stručnjake iz ove oblasti na svetu. Najnoviji projekat nam predstavlja Peugeot. U ovo istraživanje je uključeno više od 2.000 Britanaca, a zanimljivo je da u tekstu o rezultatima, nema ni jedno slovo o sportskom automobilu sa znakom lava na masci.
Ovo je samo deo rezultata istraživanja:
50 % muškaraca misli, da je održavanje partnerke teže, nego održavanje automobila. Naravno, ovo se odnosi na finansijski aspekt :-)
10 % muškaraca je više fascinirano dizajnerskim oblicima svog automobila, nego linijom svoje partnerke. Ako ste nekada bili u Britaniji, onda verovatno niste iznenađeni ovakvim "razvojem događaja". Veliki broj ovakvih muškaraca (14 %), imaju od 35 do 44 godine, 17 % njih je iz Yorkshira i Humbera, a 14 % iz Walesa. 15% muškaraca iz West Midlandsa je reklo da se više ponose svojim prijateljima i automobilom, nego svojom partnerkom.
Sve najnovije vestin a sajtu Pežo Servis
Нема коментара:
Постави коментар