Oglasi

недеља, 31. март 2013.

Jovana Nikolić odlepila za reperom Ša

Toliko mi prijaš, nisam te dodirnula ni poljubila kako ja želim. Suzdržavam se, rekla je manekenka.


Ša


Manekenka Jovana je na žurci na Farmi priznala reperu Ša šta oseća prema njemu. Jovana je pričala sa Ša i objasnila mu da je zaključila da on neče sa njom ništa, i da se ona slaže, ali i da joj njegova energija mnogo prija. Ša je rekao da je upozorio ranije "Ja sam ti rekao da ne volim kad me neko spopada non stop.", na šta mu je Jovana odgovoril "Možda ne bi trebalo da ti kažem, ti mene ne kapiraš ozbiljno, ja mogu sa bilo kojim momkom ovde na Farmi da budem, ali neću, mene ovde niko ne zanima, grešila sam u životu, sa tobom imam nešto što nije ništa, a imam sve." Na kraju nije mogla da izdrži, iako je bila pripita, rekla mu je da joj mnogo prija. "Toliko mi prijaš, nisam te dodirnula ni poljubila kako ja želim. Suzdržavam se.", rekla je manekenka.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: