Oglasi

недеља, 31. март 2013.

Stanija i Filip nerazdvojni

Na pomolu prva ljubav na Farmi - Stanija i Filip se od sinoćne žurke ne razdvajaju. 


Stanija Dobrojević, reprezentacija Srbije, Hrvatska, kvalifikacije, Svetsko prve 
 
Stanija i Filip se od sinoćne žurke ne razdvajaju. Stanija je ležala Filipu u krilu, dok joj je on mazio kosu. Oni su pričali o situaciji između nje i Nenada Aleksića, sa kojim starleta ne razgovara. "Pitala sam ga da li on ne razgovara sa mnom zbog predrasuda o meni, a on mi je rekao da ne razgovara zbog mog ponašanja ovde od prvog dana. Ja mislim da sam bila baš normalna i ok", rekla je Stanija. Ona je još pričala da bi volela da bude gazdarica, ali da je možda bolje i ovako jer, kako kaže, može lagano da kulira. Nešto kasnije Stanija se poverila Sandri da ne može da veruje što farmeri ceo dan pričaju o tome kako je ležala sa Filipom. "Ne razumem, zašto samo o meni svi pričaju, šta se koga tiče šta ja radim", rekla je starleta i dodala da o Sadnri niko ništa nije pričao kad je spavala sa Akijem, već da samo o njoj pričaju. Ona je rekla da joj je drago što je Ekrem sinoć pijan došao u sobu i video je sa Filipom u krevetu. Sandra je priznala Staniji da bi volela da napusti Farmu, jer joj je, kako kaže, dosta.



Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: