Oglasi

четвртак, 4. децембар 2008.

Marija Grubač - Vanja me je oterala sa ostrva



Marija Grubač iz Herceg Novog, osma je takmičarka koja je napustila ekstremni rialiti šou „Survivor Srbija”. Marija, koja je po zanimanju turkolog, doživela je na Plemenskom savetu sudbinu sličnu Ognjenovoj prošle nedelje, kojeg je „Roka” nenadano izglasala kao najslabiju kariku. Marija je za „Blic” ispričala svoje utiske iz Paname, šta joj je najviše nedostajalo na ostrvu, s kim se najbolje slagala i zbog čije je taktike ispala.

- Pre polaska u Panamu sam bila dosta pripremljena za ono što će me tamo sačekati, jer sam gledala ranije serijale „Survivora”. Bila sam svesna da je to više igra taktiziranja nego pitanje fizičke spreme i snage, ali ipak je sve drugačije kada stignete tamo -priča Marija i objašnjava kako je malo falilo da već prvog dana napusti „Survivor”.
Pročitajte celu vest na Marija Grubač Survivor Srbija

Нема коментара: