Oglasi

четвртак, 25. децембар 2008.

Vanja Jelača je jedanaesta takmičarka koja je napustila rialiti šou „Survivor Srbija” nakon što su članovi „Roke”, sinoć na plemenskom savetu, gotovo jednoglasno odlučili da upravo ona treba da napusti ostrvo. U intervjuu za „Blic”, Vanja priča o tome kako se osećala u trenutku izbacivanja i zašto u „Roki” od početka vladaju loši međuljudski odnosi.

- Da budem iskrena, i jeste mi bilo žao i nije u trenutku kada sam saznala da sam izbačena. Budući da je u pitanju takmičenje, svako ima želju da ode što dalje, a sa druge strane, ja sam puno oslabila i nisam se osećala baš dobro, a i bila je loša situacija u plemenu. Osim toga, čekale su me obaveze u vezi s odbranom master rada, tako da je izbacivanje došlo u pravo vreme - priča Vanja i dodaje da je zadovoljna svojim učešćem u „Survivoru”.


- Zadovoljna sam kako sam se ponašala na ostrvu jer sam bila prilično psihički stabilna. I ranije sam dosta putovala na razna mesta, doživljavala razne situacije sa različitim ljudima, pa sam znala kako da se nosim s tim - kaže Vanja uz opasku da je jedino mogla biti bolja u igrama.
Ova mlada Novosađanka bila je pomalo zatečena kada su na plemenskom savetu gotovo svi pripadnici „Roke” imali negativan komentar na nju i njeno ponašanje.


Pročitajte celu vest na Vanja Jelača Survivor Srbija

Нема коментара: