Oglasi

понедељак, 15. децембар 2008.

Vanja Jelača - Bila sam željna hrane

Bila sam željna hrane

Vanja Jelača, takmičarka rialiti serijala „Survivor Srbija” i član plemena „Roka”, skrenula je dosta pažnje na sebe u proteklih nekoliko epizoda i pored svog saplemenika Darija Ćirića ponela nezahvalnu titulu najvećeg taktičara i manipulatora u plemenu. Vanja je za „Blic” priznala da je imala taktiku za preživljavanje na Bisernim ostrvima, ali da nije manipulator i da zbog lošeg karaktera u svom plemenu ne vidi nijednog favorita za pobedu.

- Meni se Panama veoma dopala, jer iako sam dosta putovala, nisam imala priliku da posetim Srednju Ameriku. U Panami su kontrasti veoma izraženi, jer u istom bloku ima oblakodera kakvi se viđaju u Njujorku, a odmah pored veliko siromaštvo. Biserna ostrva su mi se veoma dopala, međutim, mi smo bili na malim ostrvima koja i nisu tako zanimljiva - kaže Vanja Jelača.
Pročitajte celu vest na Vanja Jelača Survivor Srbija

Нема коментара: