Oglasi

субота, 10. септембар 2011.

Bane i Kaća se još uvek vole

Katarina Živković


{module 86}Na čaršijske priče da je Bane iskorišćava, da se grebe o njenu popularnost i džep, te da plaća njegove račune, mlada pevačica kaže: “Baš me briga šta se priča! Postala sam imuna na sve negativne komentare. Ne pada mi na pamet da se trujem takvim stvarima, valjda ja nabolje znam šta je istina, a šta ne. Sebi nikada nisam dala za pravo da se mešam u tuđe živote, niti da pričam o drugima, pa ne dozvoljavam ni da se svako meša u moj život. Uostalom, nisam ni ja devojka od juče. Nikada nikome nisam dozvoljavala da me iskorišćava, kao što ni ja nikada nikoga nisam iskorišćavala. Da sam ikome dopustila da se grebe o mene, niti bih išta imala, niti bih stigla ovde gde jesam. Osim toga, ljubav nije međusobno iskorišćavanje”.

Na priče o prostituciji u koju su, navodno, uključene i mnoge pevačice, Katarina ima svoj komentar: “Tužno je što je na neke pevačice zalepljena etiketa na kojoj piše "prostitutka". Takve pevačice ne poznajem. Nisam u tom košu i zato sebi ne mogu da dajem za pravo da to komentarišem. Samo znam da nikada sebi ne bih dozvolila da me iko izdržava, niti bih ikada bila sa nekim zbog novca. Estrada jeste korpa puna voćki među kojima se nađe i poneka trula. Ali, to nema ama baš nikakve veze sa mnom”.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: