Porodični crossover opremljen je i varijablni sistemom "Multiflex", koji omogućava tri pozicije položaja poda prtljažnog prostora, kao i višefunkcionalno sklapanje zadnjih sedišta. Sa sklopljenim zadnjim sedištima i oborenim naslonom suvozačevog sedišta, Peugeot 3008 pruža vlasniku potpuno ravnu površinu, od prtljažnika, do samog kokpita. Zapremina prtljažnika iznosi 432 litra, i može se povećati na 1241 litar.
Peugeot Servis 3008 pruža i mogućnost instalacije sistema, koji do sada nisu bili u automobilima marke Peugeot. Jedna od mogućnosti je i ugradnja head-up displeja, automatsku parking kočnicu i sistem upozorenja vozača na nebezbednu udaljenost od vozila ispred. Potpuno nov je i sistem eliminacije naginjanja karoserije, instaliran na zadnjem delu automobila. Pasivni hidraulični sistem sa radnim pritiskom od 20 MPa kontroliše levi i desni amortizer o ponaša se kao treći amortizer. Prilikom vožnje u krivinama, sistem eliminiše naginjanje karoserije.
Peugeot 3008 će od 2011. godine biti prvi automobil grupacije PSA Peugeot Citroen, koji će biti pogonjen hibridnim sistemom pogona HYbrid4, koji je predstavljen na sajmu automobila u Parizu, na konceptu Prologue HYbrid4. Novina će trošiti daleko manje goriva (- 35 %), a posebnost će biti i sistem pogona na sve točkove: prednje točkove pogoniće HDi FAP agregat, a zadnja osovina biće pogonjena elektromotorom. Sofisticirani hibrid biće sposoban da se kreće i samo na elektro pogon, ali uz minimalnu autonomiju.
Sve najnovije vesti na sajtu Auto Delovi
Нема коментара:
Постави коментар