Oglasi

четвртак, 5. септембар 2013.

Ivan Marinković: Ne Farmi sam zbog sebe

Ne mogu i neću da joj se svetim, ona je majka mog deteta, rekao je Marinković kratko Ivan Marinković.


Slika


Farmeri su dobili pismo od zadruge da igraju "Igru istine". Tu priliku je iskoristila Mis Svetlana da pita Ivana Marinkovića da li je njegov ulazak na Farmu osveta njegovoj bivšoj ženi Goci Tržan. Iako je ostatak farmera urgirao da ne bi trebalo postavljati pitanja iz privatnog života, Ivan je ipak odgovorio. "Moj ulazak a Farmu nikako nije osveta mojoj bivšoj ženi. Ja sam poziv za Farmu dobio pre nego što se dogodila cela situacija u medijima, tako da nisam ušao iz tog razloga. Ne mogu i neću da joj se svetim, ona je majka mog deteta.", rekao je Marinković kratko i jasno. Podsetimo, Ivan je izneo brdo optužbi na Gocin račun, iako su se razveli pre dve godine. Tržanka ga je prijavila i policiji zbog pretećih poruka u kojima je pisao da će je pretući. Ivan je optužio Gocu da neće da skine hipoteku sa stana njegove majke i da se ona zbog toga teško razbolela i dobila rak. On je takođe otkrio da je pevačica pokušala da ga izbode nožem kada ju je uhvatio u prevari.  



Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: