Oglasi

уторак, 3. септембар 2013.

Lepi Mića izvređao Jelenu Golubović

"Ja ti kažem da se ne zajebavaš sa mnom, kad ja pričam - ti da ćutiš! Nakazo ljudska! Pi*ka ti materina bezobrazna!", galamio je Lepi Mića na Golubovićevu zbog toga što mu je upadala u reč tokom razgovora sa Trofrtaljkom.


Slika


Nije ni svanuo novi dan, a “farmeri” su već našli vreme i razlog da se posvađaju i naravno sočno izvređaju, a okršaj su imali pevač narodne muzike Lepi Mića i rediteljka Jelena Golubović manje-više, iz čista mira. Naime, Mića je razgovarao sa Micom Trofrtaljkom, koja je izabrana za ovonedeljnu gazdaricu, dok im je u razgovor upadala Jelena, da bi pevač na to burno reagovao, počeo kočijaški psuje rediteljku i da je vređa. - Ja ti kažem da se ne zajebavaš sa mnom, kad ja pričam – ti da ćutiš! Tebi se ne obraćam nabijem te na ku*ac! Nakazo ljudska! Pi*ka ti materina bezobrazna! – galamio je Lepi Mića iz sveg glasa, dok je Golubovićeva bezuspešno pokušala da se odbrani. - Ne možeš sa mnom tako da pričaš, ne obraćaj mi se! Takav rečnik ostavi za svoje roditelje! Imaš majku i sestru pa o njima vodi računa – rekla je Jelena.  



Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: