Oglasi

уторак, 7. јул 2015.

Ema Lapin: Marko me je prevario

Pevačica Ema Lapin i njen dečko Marko Perović postali su poznati nakon rijalitija "Parovi", u kojem je njihova veza opstala urpkos teškim uslovima, međutim, sada je njihovoj ljubavi došao kraj.




Ema Lapin





"Grozan osećaj kad voljenu osobu uhvatiš u prevari i kad shvatiš da je izdala bezgraničnu ljubav! Ne želim to nikom da se desi. Ljudi kada imate nesto vredno čuvajte to! Da se ne biste kasnije kajali kada to izgubite zbog trenutnog zadovoljstva tela i uma", napisala je Ema na svom Fejsbuku.

"Ponosna sam na sebe što sam toliko iskrena, poštena, verna i srećna sam što je moje srce puno ljubavi i voli bezgranično, ali nisam srećna i nije mi drago što više ne poznajem još jednu osobu sa tim mojim vrlinama i osobinama, jedino me raduje to što dobre i plemenite ljude Bog uvek nagradi i baš zato stavljam zid zlu, lažima, nečasnim stvarima, prevarama i obmanama, i kažem sebi uvek ću činiti dobra dela, voleti život i ljude, širiti ljubav i biti verna kada volim", objavila je pevačica i jednu optimističnu poruku.

 Ema je navela i da njena saradnja sa Macom nema veze sa njenim i Markovim raskidom.

"Maca nema veze sa mojim statusom, a takođe nije ni marketing , uvek cu svoja osećanja i mišljenje podeliti sa vama, jer vi ste tu uvek za mene i podržavate me i na tome vam beskrajno hvala."


Sve najnovije vesti na sajtu Hotel Maldivi

Нема коментара: