Oglasi

субота, 4. јул 2015.

Veljko Dabetić: Maca naplaćuje seks

Jedan od favorita za pobedu u reality show-u „Parovi“ bila je starleta i pevačica Maca Diskrecija. Nažalost, Maca je osvojila tek četvrto mesto, ali ona je srećna što je i toliko postigla.




EXTRA // Bivši učesnik „Parova“ poslao je medijima poruke u kojima ona ugovora seks za 150 evra: Evo šta Maca Diskrecija kaže o tim porukama!


Na finalu „Parova“ otkrila da li je stvarno slala poruke u kojima je ugovarala seks za 150 evra, kako je tvrdio bivši njen cimer iz vile „Parova“ Veljko Dabetić.

- Kod mene je seks besplatan samo ako su potentni i obdareni muškarci, a ako nisu samo mogu večeru i piće da plate i da ga tu izdr*aju na mene. Tako da im cena dođe koliko košta jelo i piće, ali bez pipanja. Koji će mi đavo neki mali da mi šlajfa dole. Tu tehnika ne pomaže, kao ide gore-dole, ali ne osećam da mi je išta ušlo, to je nula - bez cenzure otkriva Maca za “Alo!”.


Sve najnovije vesti na sajtu Hotel Maldivi

Нема коментара: