Oglasi

среда, 1. јул 2015.

Matora: Ružica mi je izjavila ljubav

Jovana Tomić Matora odlučila je da stavi tačku na spekulacije da je lezbijka i da joj se dopada Ružica Veljković, koja je noć u finalu preplakala zbog nje i izvinjavala joj se.




Tvrdi da nije lezbijka


 - Problem između nas dve je što ona meni ne veruje i što sam ja uvek više pokazivala emocije prema njoj. Ona je to uradila jedino preko dva pisma koja mi je napisala, a za koja produkcija ne zna. U njima mi je izjavila ljubav i sva osećanja koja gaji prema meni. Možda čak i ona mene više voli - kaže Jovana, koju su povredile priče i da je lezbijka.

- Briga me šta misle drugi jer sam svesna da postoje predrasude o mom izgledu i ponašanju - svesna je Matora, koju je smrt dvomesečnog bratanca psihički uništila.
- Svi su bili spremni da se to može desiti osim mene koja sam bila u rijalitiju, zato je moj šok bio veći. Probudili su me jedno jutro i rekli da imaju nešto važno da mi saopšte. Ne umem ni sada tu tugu da opišem. Samo ja znam kako mi je bilo. Svaki put kada me niste videli u programu ja sam bila najranjivija i u naručju onih koje volim - kaže Jovana.


Sve najnovije vesti na sajtu Hotel Maldivi

Нема коментара: