Oglasi

среда, 3. април 2013.

Ava i Uroš se posvađali

"Ti si za mene finito. Mi nismo ništa. Ti si svinja. Nisam ti ja fufa koju si ti našao pa ćeš da me vozaš", rekla je starleta kaskaderu.


Foto: B92


Otkako su se vratili u kuću “Velikog Brata”, Ava Karabatić i Uroš Ćertić ne mogu nikako da se međusobno slože. Kaskaderu smeta što ga ona stalno gleda i naziva “ljubavi”, a starleti smeta što joj on ne posvećuje dovoljno pažnje. Uroš je kritikovao Avu što ga non-stop ogovara pred ukućanima i da je ljubomorna. - Drugovi smo, zbližili smo se tamo u onom ćumezu. Nisam ti ništa obećavao. Jadaš se Miliću, a sad se žališ Maji. Ti meni prebacuješ nešto, a znamo se samo šest dana. Samo mene izvadi iz usta. Šta si odlepila za dva dana? – rekao je kaskader starleti, koja mu je odmah uzvratila: - Bolje da sam odlepila nego da sam kukavica. Ne gledam te uopšte – branila se Ava, dok je Uroš nastavio sa verbalnim napadom: - Nemoj da mi potcenjuješ inteligenciju. Neprestano prolaziš pored mene – rekao je Ćertić, što je iznerviralo Karabatićevu: - Ti si za mene finito. Mi nismo ništa. Ti si svinja. Nisam ti ja fufa koju si ti našao pa ćeš da me vozaš – vikala je starleta. Nakon rasprave, Ćertić je izašao iz sobe, a u Avin krevet uleteo je Željko Stojanović, zagrlivši je. U međuvremenu, Uroš je odlučio da se zbližili sa Sorajom Vučelić. Dok je starleta pripremala doručak, kaskader je diskretno bacio pogled na njenu zadnjicu.


Sve najnovije vesti na sajtu Veliki Brat

Нема коментара: