Oglasi

среда, 3. април 2013.

Avin tata: Ponosan sam na ćerku

Okreni, obrni, ali Ava je glavna zvezda rijalitija, a ponosni tata ćerki poručuje da bude ono što je u horoskipu - Bik. Sumnja da je bilo seksa, a i ako jeste i to joj toleriše jer je "slobodnog srca i duše".




Ivica Karabatić je u emisiju VB Magazin došao sa Avinom slikom na ramenu i odmah "preuzeo odgovornost" za haltere prilikom ulaska u kuću na temperaturi ispod nule. "Ja sam taj stajling osmislio neporedno pre ulaska i nije bila gola. S obzirom da je u Beogradu tada bilo veoma hladno, hteli smo da uradimo nešto suprotno - proleće. Ona nije vulgarna već savršena i poikazala koliko je jaka. Ja živim za nju i ne živim njen život, uvek sam tu za nju. Hteo sam da svi vide da je Ava jedna dugonoga lepa Splićanka i sve smo to i postigli." Tvrdi da Ava ne ume da glumi i da se niko ne obazire na zlurade komentare pojedinaca po društvenim mrežama. "Namerno sam po kafićima u Beogradu govorio da sam Aviun otac i niko mi ništa loše nije rekao. Čak su mi na ulici dobacivali - ćale legendo". Kada je u pitanju Uroš, Ivica kaže da mu je bilo jasno da će njegova ćerka odabrati kaskadera, ali ne za ljubavnika već zaštitnika... "Ona nije zaljubljive prirode ali joj je bitno da se veže za nekoga. Razmažena je i sve joj tolerišem jer je čistog srca. Znao sam da će Uroša izabrati kao zaštitnika, da ima nekoga snažnog uz sebe. Mnoge devojke bi ovde dale sve da mogu biti slobodne kao ona, ali ne gole već slobodnog srca i duše." "Ja nisam video seks, ali neću tvrditi da ga nije bilo. Ako je stvarno bilo, pa dobro, došla je ozebla, ušuškala se pored muškarca i tu je pukla bomba?! Proradila strast, čista emocija bez ikakvog interesa. Verujem da nije bilo seksa, a to što Uroš priča, pa nijedan pristojan muškarac o tome ne bi govorio", rekao je Ivica a u svemu su ga podržali i bivši učesnici Dragan Marinković Maca i kontroverzni Bendon. U emisiji se kratko pojavio i glumac Sergej Trifunović koji je gledaoce pozvao da umesto trošenja novca za izbacivanje iz kuće, isti daju za pomoć Tijani Ognjanović.



Sve najnovije vesti na sajtu Veliki Brat

Нема коментара: