Oglasi

петак, 29. јануар 2010.

Goca Tržan biće u VIP Survivoru

Imala sam nekoliko ponuda da se takmičim u rijaliti-programima, ali jedino mi je „Survivor Srbija" privlačan. Brak mi nije klimav, glupe su priče da se razvodim.


Goca Tržan








Goca Tržan provokativnim, golišavim fotografijama najavljuje povratak na muzičku scenu. Popularna pevačica tvrdi da neće prihvatiti ponude za ulazak u „Velikog brata" i „Farmu", iako smatra da bi time najbolje promovisala novi maksi singl „Mastilo". Ipak, priznaje da bi se rado takmičila u ekstremnom rijalitiju „Survajver".

- Imala sam nekoliko ponuda za rijalitije, ali nemam vremena za takve stvari. Jedino mi je „Survivor" privlačan! Ne volim koncepcije ostalih rijaliti-šou programa, jer suviše ugrožavaju privatnost takmičara - kaže Goca, i napominje da je trenutno zaokupljena promocijom CD-a.

- Nove pesme su izuzetno emotivne, u njima slušaoci mogu da prepoznaju Gocu Tržan sa početka karijere. Sve pesme govore o ljubavi, a dobri tekstovi su podržani odličnom muzikom. Sve zvuči onako kako sam oduvek želela. Pesma „Ljubav, ti i ja" proizvela je odlične reakcije publike. Ako se po jutru dan poznaje, biće to veoma uspešan album - kaže Goca.

Osim novih pesama, popularna pevačica promoviše i novi imidž koji privlači veliku pažnju jačeg pola. Naime, Goca se fotografisala potpuno naga, a na fotografiji je pokazala novu tetovažu na dnu leđa.

- Fotograf Andreja Damnjanović i ja dugo smo razgovarali o tome šta ćemo novo prikazati na ovom albumu. Uradili smo editorijal kao priču o usamljenosti. Kada se ugase svetla i ja sam, kao veliki broj ljudi, ponekad usamljena. Fotografija govori o toj užasnoj usamljenosti, koja je zajednička za sve nas - kaže Tržanka.

Ona tvrdi da nema istine u čaršijskim pričama da joj je brak sa Ivanom Marinkovićem u krizi.

- Glupe su priče da se razvodim! Brak mi nije klimav, čak planiram da proširim svoju porodicu, ali ne u skorijoj budućnosti - poručuje Goca.


Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Survivor Srbija i Survivor Forum .



Izvor: Press


Нема коментара: