Oglasi

петак, 29. јануар 2010.

Višnja Banković - Gole slike

Nemam problem sa svlačenjem pred fotoaparatom, kaže „survajverka" Višnja Banković, koja je prihvatila ponudu da se obnaži za „Plejboj".


Višnja








Učesnice ekstremnog rijaliti-šoua „Survivor Srbija " Višnja Banković (24) i Milena Vitanović (21) dobile su ponudu da se obnaže za magazin „Plejboj"! Milena je odbila, a Višnja prihvatila da se slika bez ijedne krpice na sebi! Studentkinja novinarstva iz Aranđelovca kaže da je ponuda „Plejboja" nije iznenadila.

- Nemam problem sa svlačenjem pred fotoaparatom, što sam pokazala šetajući Filipinima u popularnoj brazilskoj tangi. U javnosti su već objavljene neke fotografije na kojima sam gola, šteta što su bile u lošoj rezoluciji pa se moje telo nije dobro videlo. Sa čelnicima „Plejboja" još uvek nisam razgovarala o honoraru za slikanje, čekam da malo prođe pompa oko „Survajvera" jer me je previše bilo u medijima. Ako definitivno prihvatim da se slikam gola, razmisliću u kojim pozama ću to raditi - kaže Višnja.





Za razliku od buduće novinarke, Milena iz Paraćina nije imala smelosti da prihvati ponudu.

- Odmah sam odbila ponudu! Nisam želela da slikam naga jer bi mi smetali komentari sredine u kojoj živim. Ljudi ne bi razumeli da je to samo šou-biznis - kaže Milena.

Bankovićeva neće biti prva takmičarka „Sruvajvera" koja se obnažila za muški magazin. Učesnica prošlogodišnjeg šoua Slobodanka Boba Tošić slikala se za „Plejboj", a Tatjana Vesnić za „FHM".


Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Survivor Srbija i Survivor Forum .



Izvor: Press

Нема коментара: