Oglasi

петак, 29. јануар 2010.

Višnja nije crni đavo

Višnja Banković, takmičarka koja je podigla najviše prašine u ovogodišnjem „Survivor Srbija” i bila jedan od najintrigantnijih takmičara ovog rialitija, sinoć je u napetoj završnici Plemenskog saveta napustila dalje takmičenje. Tokom boravka na Filipinima Višnja je mnogima pomrsila konce i predstavljala crnog đavola, dok ona ističe da joj pobeda i ulazak u finale nisu ni bili cilj.


Visnja Bankovic






- Bila sam ubeđena da ću ispasti na prošlom Plemenskom savetu kada je izašla Dina i potpuno sigurna da neću ispasti na sinoćnjem glasanju. Bila sam zaprepašćena, ali mi je istovremeno pao kamen sa srca jer je to bio moj maksimum i ne bih više mogla da izdržim - kaže Višnja za koju je nakon ulaska u ujedinjenje sve postalo mučenje. Priča da se osećala emotivno ispražnjeno, deprimirano i fizički iscrpljeno, te da se simboličnim gašenjem baklje zapravo vratila u život. Višnja je sada zauzela četvrtu stolicu u Velikom veću, gde će svojim glasom odlučivati o pobedniku.




- To pre svega treba da bude osoba koja zna da igra igru zvanu „Survivor Srbija” i ko tamo nije otišao da se druži. Pobednik treba da bude psihički i fizički spremna osoba i neko ko je uživao u celoj ovoj igri - ističe ova studentkinja žurnalistike, te otkriva da ona sama o pobedi nije nimalo razmišljala.



- Nisam ni pomišljala na pobedu jer sam znala da ne bih mogla da pobedim, čak i ako uđem u finale jer bi retko ko glasao za mene, zato što se nisam trudila da sa svima budem OK. Pobeda nije bila moj cilj ni kada sam kretala na Filipine - priča Višnja i smatra da su svi takmičari koji su ušli u ujedinjenje potencijalni pobednici.



Iako se mnogima nije dopadala zbog svojih stavova i britkog jezika, Višnja kaže da je posle „Survivora” nastavila da se druži sa ostalim učesnicima.



- To je bila jedna igra koja nije ostavila posledice na moje odnose sa takmičarima. Posle „Survivora” nema nikoga s kim sam u lošim odnosima, pa čak ni sa Acom, koji je bio moj drug i za koga nisam ni sanjala da će glasati za mene. Nas dvoje smo se čuli pre par dana i pričali o svemu osim „Survivoru”. Onog trenutka kada sam ispala za mene je ta igra bila završena i nije mi zanimljivo da se time više bavim, što znaju i ostali takmičari, jednostavno kao partija „Ne ljuti se čoveče” - objašnjava ova takmičarka.

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Survivor Srbija i Survivor Forum .

Нема коментара: