Oglasi

среда, 19. октобар 2011.

Biljana Sečivanović se primila na Rolanda Piljikića

„Zvezda Granda" Biljana Sečivanović više ne krije vezu sa Rolandom Piljikićem, starijim bratom Veljka Piljikića, supruga folk zvezde Seke Aleksić. Popularna pevačica priznaje da je zaljubljena do ušiju u muškarca koji još uvek nije razveden, i poručuje da jedva čeka da postane Sekina jetrva.

- Zadovoljna sam, voljena, srećna i ispunjena! Poštovanje i iskrene emocije od muškarca mog života čine me najsrećnijom ženom na svetu. Ako nam bog podari brak, želim da Rolandu rodim minimum dvoje dece. Srećna sam kako me je njegova familija prihvatila, posebno njegovi roditelji. Najvažnije je da smo se moj dečko i ja upoznali spontano, a ne zahvaljujući Veljku i Seki, kako su pojedinci pričali - priča pevačica.



Seka Aleksić, Veljko Piljkić


Bilja još uvek vuče repove zbog poznanstva sa uhapšenim biznismenom Radosavom Savatijevićem Kenetom.

- Povezivanje sa Kenetom mi je nanelo ozbiljnu štetu, i privatno i poslovno. Pojedini biznismeni trzaju na pevačice i pokušavaju da ih osvoje na razne načine, nekim mojim koleginicama to imponije, a meni ne. Ljudi su pričali samo neistine o Kenetu i meni, on mi je samo poznanik i ništa više - kaže pevačica, i dodaje da je čaršijske priče više ne pogađaju.

- Kada sam počela da se bavim muzikom, isplakala sam more suza. Kačili su mi razne epitete, bila sam na stubu srama zbog čaršijskih priča. Međutim, sada se na takve gluposti samo slatko nasmejem - poručuje Sečivanovićeva.

Folk pevačica priznaje da je imala nepristojne ponude, koje je redom odbijala.

- Nepristojnih ponuda je bilo preko glave! Nudili su mi prilično skupe poklone i putovanja po svetu, a ja sam im se samo zahvalila i okrenula glavu. Te priče mi na jedno uvo uđu, a na drugo izađu. Na sreću, nisu mi nudili novac u zamenu za seks. Jedino sam imala problem sa pijanicama, zbog kojih sam morala da angažujem obezbeđenje da ih udalje od mene - iskrena Biljana.


Sve najnovije Vesti na sajtu Zvezde Granda

Нема коментара: