Oglasi

понедељак, 24. октобар 2011.

Tanja Savić - Ja to tako

Tanja Savić, Dušan Jovančević


Nema stajanja! Najpopularnija Zvezda Granda“ Tanja Savić i njena jača polovina Dušan Jovančević nedavno su se prvi put sa sinom Maksimom slikali za Grand reviju! Tanja je opisala koliko je posvećena sinu, koga je godinama priželjkivala, dok je u emisiji „Ja to tako“ na televiziji Pink rekla koliko bi još dece volela da ima.

- Želim da rodim troje dece, a Dušan mi je rekao da mu to uopšte neće biti teško - rekla je Savićka u svom stilu.

Tanja je dodala da bi volela da u Srbiji napravi veliku svadbu za sve prijatelje, ali i da joj neke koleginice, među kojima i Ceca Ražnatović, zapevaju na veselju.
- Građansko venčanje smo obavili u Australiji, a trebalo bi da svadbu napravimo ovde. Volela bih da mi Ceca zapeva, a pevala bih i ja - prokomentarisala je Tanja.

Tanja Savić je u intervjuu za Grand reviju otvoreno govorila o tome kako je njen suprug Dušan Jovančević kamerom snimao porođaj.

Нема коментара: