Oglasi

понедељак, 31. октобар 2011.

Jelena Kostov neće da priča o Kenetu

Jelena Kostov


- Nebuloza je da sam se vratila kod roditelja u Dimitrovgrad. Živim u Beogradu, a zbog posla celo leto nisam mogla da budem u Dimitrovgradu. Čim sam otišla kod mojih, zli jezici su okrenuli priču kako njima odgovara - ističe Jelena, za koju mediji navode da je uhapšenom Kenetu vratila skupocene poklone.

- Mislim da je vreme da se stavi tačka na te gluposti! O mom poznanstvu s njim se svašta pisalo i pričalo mimo moje volje. Mnogo sam se nervirala zbog toga, a sada stavljam tačku na to. Napravila sam grešku što sam uopšte reagovala na budalaštine. Moj privatan život je moja stvar! Iz poštovanja prema mojim roditeljima ne želim ništa da kažem o Kenetu - revoltirana je Jelena.

Ona otkriva da je emotivno ispunjena, ali napominje da joj na prvom mestu trenutno nije dečko već fakultet.

- Veoma sam srećna, ali svoj ljubavni život ubuduće ću kriti. Prioritet mi je da završim fakultet, koji pohađam u Nišu.


Sve najnovije vesti na sajtu Zvezde Granda

Нема коментара: