Oglasi

петак, 21. октобар 2011.

Gagi spremio pesmu za Anabelu

Anabela Bukva, Gagi Đogani


Anabela i Gagi opet rade zajedno! Ali samo na festivalu Devedesete! Ponovno okupljanje grupe Funky G u Gagiju Đoganiju probudilo je tolike emocije da je gostujući u emisiji Gold muzički magazin danas na Pinku, pitao svoju bivšu ženu da se vrati u grupu.

- Molim te, ajde da se vratiš u grupu. Samo ćemo da radimo, ti uzimaj pare… Nikada nije bilo bolje nego kada smo radili zajedno, bilo je puno posla i najbolje – kukao je Gagi koji je bio u sou Farma.

On je još u junu otpustio staru pevačicu Marinu, sada je našao i novu, snimio singl, ima ambicije da dovede još dve devojke u grupu… A Anabelu ne može da preboli, čak joj je i pesmu poklonio:

- To sam uradio od srca a ne zbog marketinga!

Da ga ne bi povredila Anabela je u emisiji rekla da će se vratiti u grupu ako bude opet imala hit kao pesmu Pali anđele. Zato je nama objasnila:

- Drago mi je da sam opet nastupila sa Gagijem. Nas dvoje smo sada u super odnosima. Grupa Funky G je najbolje radila kada smo nas dvoje bili u njoj. Ali ja sada imam svoju karijeru i nema šanse da se ikada vratim u grupu. Radim sama i tako mi je najbolje. Brinem o svojoj karijeri sama.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: