Oglasi

понедељак, 13. мај 2013.

Ekrem: Goco gotova si

- Nisi me stavila za gazdu, ku*ac si! Da si me stavila za gazdu, sad bi imala krevet. Niko si sad ovde, kad se nisi držala mene - vikao je i psovao Ekrem.  


Foto: Youtube


Nakon što se glumica juče vratila na imanje u Lisovićima, Ekrem joj je zapretio da se neće dobro provesti jer ga nije postavila za gazdu kada je ispala. Goci je bilo drago što vidi Ekrema i zamolila ga je da joj raspremi krevet. - Nisi me stavila za gazdu, ku*ac si! Da si me stavila za gazdu, sad bi imala krevet. Niko si sad ovde, kad se nisi držala mene – vikao je i psovao Ekrem. U napadu na Gocu, podržao ga je i i Tarot, a Ekrem je Goci u spavaćoj sobi zapretio rečima: - Gotova si! – a to je glumica samo iskulirala. Kako će se dvoje farmera slagati, ostaje da vidimo u narednih nekoliko dana.    


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: