Oglasi

понедељак, 6. мај 2013.

Maja Nikolić ispljuvala Soraju

- Soraja je opasno, potuljeno, perfidno zlo! Zamolila sam je jednom da izbriše svoja go*na koja su čak i po kazančetu, jer patikama stane na dasku i sa ogromnom guzicom i slikonima odozgo vrši nuždu, ali ne može da pogodi rupu - otkrila je pevačica.  


Foto: Promo


Pevačica Maja Nikolić napustila je sinoć kuću Velikog Brata i izjavila nešto u šta sigurno ne biste poverovali do pre mesec dana! Naime, pevačica podržava Vendi, za koju kaže da je hrabra i otvorena osoba! Pevačica je primetila da starleta Soraja redovno vrši nuždu stojeći i po kazančetu. - Soraja je zlo. Opasno, potuljeno, perfidno zlo! Žena koja je svaki dan spavala u rijalitiju, koja se folira da zna da kuva, iza koje je Dragutin Topić brisao izmet na šolji. Dva puta sam ušla u toalet iza nje, da vam ne pričam šta sam zatekla. Pitajte Topića kad izađe! Zamolila sam je jednom da izbriše svoja go*na koja su čak i po kazančetu jer patikama stane na dasku i sa ogromnom guzicom i slikonima odozgo vrši nuždu, ali ne može da pogodi rupu. Milić je uhvatio, pitajte i njega – rekla je pevačica za “Na dlanu”. Maja se osvrnula i na njenu konstantnu svađu sa blizancima iz Francuske Željkom i Žarkom, te momentom kada je Žarka nazvala devojčicom. - Ja sam nekoliko puta rekla da su Francuzi devojčice, ono je katastrofa, u životu nisam videla dva momka koji toliko prde, smrde, pojedu za dva dana hranu namenjenu da se troši čitavu nedelju. Po deset kila su se ugojili u kući. Devojčica je najblaže rečeno ono što mislim o Žarku, Željko je mnogo bolji čovek i mnogo veće srce ima. Da zaključim, Željko je mnogo dobar dečko, Žarko blam i za muški i za ženski rod. Javnosti je poznata netrpeljivost između Maje i Vendi, a usledio je šok nakon što su se pevačice pomirile i izgrlile, iako su pre toga pljuštale uvrede sa obe strane. - Vendi je hrabra i otvorena osoba. Baš kao i ja! Nema obrta, tek sam je sad konačno upoznala. Mi nikada nismo bile u sukobu – kazala je Maja. Maja se osvrnula i na Sorajinu “protekciju” u kući: - Verovatno ima jakog sponzora. Izračunajte sami koliko koštaju njene operacije, a ona je samo starleta. Silnu lovu je neko uložio u nju. Samo rošavo lice nije sredila i to je posavetujte da uradi kada izađe!


Sve najnovije vesti na sajtu Veliki Brat

Нема коментара: