Oglasi

четвртак, 16. мај 2013.

Filip Panajotović kažnjen

Neću da se izvinjavam. Skinuo sam bubicu, ali je bila između nas i kao da sam je nosio. Ovo je totalna budalaština, rekao je maneken.  



Stefan Cvijović Cvija, Farma, Stanija Dobrojević, Filip Panajotović,
 
 
Filip Panajotović kažnjen je honorarom za ovu nedelju jer nije nosio bubicu i šaputao je sa Stanijom. Naime, Zadruga je poslala pismo koje je Ekrem pročitao i obavestila sve farmere da je Filip tokom noći skinuo bubicu, legao pored Stanije, ali je nastavio da šapuće sve dok nisu zaspali. Maneken je bio iznerviran i poručio je Zadruzi da malo bolje gleda snimke. "Neću da se izvinjavam. Skinuo sam bubicu, ali je bila između nas i kao da sam je nosio. Razgovarali smo normalno, samo sam pričao malo tiše. Svi su spavali neću da budim ljude. Drugi put da me kažnjavate. Ovo je totalna budalaština", rekao je Filip. Zadruga je poručila svima da se ubuduće strogo vodi računa o pravilima Farme jer će se ubuduće strože kažnjavati nepoštovanje pravila, a među kojima su obavezno nošenje bubica i zabrana šaputanja.    
Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: