Oglasi

понедељак, 13. мај 2013.

Milić oterao Dajanu i Vendi iz emisije

Milić Vukašinović je izgovorio reči koje ja nisam čula ni u privatnom životu, rekla je mlada pevačica.


Dajana Jakšić,

Dajana Jakšić, pevačica, napustila je snimanje emisije zgrožena rečnikom Milića Vukašinovića. Naime, Dajana je gostovala sa Gocom Tržan, Vesnom Vukelić Vendi i Milićem u emisiji "Snaga oktana" kada je roker počeo da priča o svom seksualnom životu. "U početku je razgovor tekao normalno, međutim, u jednom trenutku Milić je počeo da iznosi degutantne detalje iz svoje intime, opisujući koliko puta može da doživi orgazam u roku od dva minuta i govoreći ,čak i o svojim mokraćnim kanalima. Šokirana ovakvim rečnikom, Dajana je u jednom trenutku ustala, zahvalila se na pozivu i rekla da ne može sebi da dopusti da prisustvuje ovakvim scenama. Podršku Dajaninom potezu i rečima dala je i Vendi, koja se, takođe, pokupila i napustila studio", rekao je izvor koji se zatekao na licu mesta. "Grozote koje je Milić Vukašinović izgovorio u emisjiji, a u koje će svi gledaoci moći da se uvere kada bude emitovano, ja nisam čula ni u privatnom životu. Domaće vaspitanje me je sprečilo da prisustvujem daljem opisivanju njegovog seksualnog života. Ja sam majka, supruga i javna ličnost, te s toga ne želim da bilo ko pomisli da mogu da komuniciram na takav načini, da učestvujem u sličnim razgovorima i da podržavam takav govor. Upravo iz tih razloga sam napustila emisiju", rekla je Dajana.    



Sve najnovije vesti na sajtu Veliki Brat

Нема коментара: