Oglasi

среда, 1. мај 2013.

Šaban Šaulić ispljuvao Gocu Božinovsku

Nekako mi deluje površno. Hoće da kaže nešto, a nije to baš tako, rekao je pevač.



Folk legenda Šaban Šaulić je prokomentarisao da nije oduševljen kako se poslednjih dana na „Farmi" predstavlja njegova koleginica i velika prijateljica Goca Božinovska. "Nekako mi deluje površno. Hoće da kaže nešto, a nije to baš tako, ja znajući nju, odnosno poznavajući je. Nije to baš tako. Najviše me iznenadila Zorica Marković. Ona je buntovna, drčna Bože me sačuvaj. Ja se plašim za njeno zdravlje s obzirom da ona ima tri-četiri bajpasa. To njeno bi moglo da se završi", rekao je Šaban Šaulić u emisiji Narod pita, a Popović dodao da bi moglo da se završi tragično. "Neće grom u koprive koliko ja znam. Znaš kako kažu Šabane: „Žuti žutuju, rumeni putuju!", našalio se Saša i dodao da oni koji najviše kukaju za zdravlje da ti najduže žive. Šabanu je glavni favorit za pobedu Filip Panajotović jer se do sada najbolje pokazao.



Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: