Oglasi

недеља, 19. мај 2013.

Maja Nikolić o učešću u VIP Velikom Bratu

Maja Nikolić (38) tokom boravka u kući Velikog brata otkrila je da je njena majka teško bolesna. Iako tvrdi da ne želi da na ovaj način stiče poene, priznaje da je tokom boravka u kući preživljavala pravu dramu.

Slika

- U kuću Velikog brata nikada ne bih ušla da nisam bila primorana. Morala sam, zbog honorara, a novac mi je bio neophodan da majci kupim lekove. Na sreću, produkcija je ispunila obećanje i dobila sam honorar unapred, čak veći od onoga što sam tražila. Tako sam mogla mami da obezbedim neophodne lekove iz Amerike koji su preskupi, a sve se to dešavalo pre nego što sam ušla u kuću. Svakog dana sam molila boga da mama izdrži i da je zateknem živu kad izađem iz rijalitija - počinje svoju ispovest Maja Nikolić. Pre nekoliko meseci, lekari su njenoj majci Slavici postavili dijagnozu - karcinom u poodmakloj fazi. Saznanje da joj mama boluje od teške, neizlečive bolesti, bio je za pevačicu najteži udarac u životu. U odnosu na to, sve ostalo je postalo nevažno od pisanja medija do prepucavanje po sudovima sa bivšim muževima. - Prošla sam u životu sve i svašta. Mnogo toga javnost zna, ali je mnogo i onoga što ne zna. Stoički i hrabro sam uvek podnosila sve što me je snalazilo. Bez mnogo suza, kukanja, jadikovanja. Za suze nisam imala vremena. Ipak, nikada mi nije bilo tako teško kao kada sam saznala za maminu bolest. Srušio mi se ceo svet, ali sam bila svesna da nemam vremena za kukanje. U glavi sam imala samo jednu misao - kako da zaradim novac da platim najbolje lekare i najbolje lekove, da učinim sve da spasim mamu. Da nisam unapred dobila honorar, morala bih da pozajmim, a novac nikada nisam zajmila. Zbog maminih lekova koji stižu sa raznih strana sveta donoseći joj malo olakšanja i mnogo nade i optimizma, Maja se mnogo čega odrekla. Poziv da uđe u rijaliti stigao je u trenutku kada je već potrošila sav novac koji je imala. Sa producentima imala je dogovor da je redovno obaveštavaju o zdravstvenom stanju njene mame Slavice. - Ispoštovali su to, inače ne bih pristala da uđem. Tresla sam se svaki put kada su me zvali da mi kažu kako je mama. Mnogo sam vezana za moju majčicu. Ona je moj mikrosvet, ona i moji sinovi. Uvek sam bila sa mamom, u svemu mi je pomagala i podržavala me. Iz svih dosadašnjih životnih borbi, obe smo izlazile kao pobednici. Ovog puta, ko zna? Ovo je moja lična borba, moja golgota. Šta mogu, svako ima svoju muku, svako nosi svoj krst. Nemam vremena, niti hoću da sebe sažaljevam. Iako se u medijima pojavila izjava Majinog rođenog brata Marka Nikolića, koji je demantovao da je njihova mama bolesna, pevačica tvrdi da se njen brat nikada nije javno oglasio na temu majčine bolesti. Ona je svoju muku dugo krila od javnosti krila, kako je ljudi ne bi optuživali da majčinu bolest koristi za sopstvenu promociju. Čeka kraj školske godine Maja se nada da bi od lekova koje je dobila iz Amerike njenoj mami moglo biti toliko bolje da je bar dovede u Beograd. Sačekaće još malo, da se završi školska godina, pa da njen sin Novak, koji živi u Nišu, može da dođe sa bakom. Od kada je bolesna, uz njenu mamu su dve žene koje je Maja angažovala da vode brigu o njoj i kućnim poslovima. - Nadam se i živim za dan kada će mama doći u Beograd, kod mene, da opet budemo zajedno ona, moji sinovi i ja. Biće to uskoro i samo da mama izdrži - kaže Maja. Žrtva nepravde -Mnogo toga ružnog mi se dešavalo poslednjih godina. Bezbroj puta sam bila žrtva nepravde. Nema veze, podnesem ja sve to. Ali, teško mi je da podnesem nepravdu koju ljudi nanose mojim bližnjima, koji nisu ništa krivi. Nedavno se u novinama pojavila priča o mom ljubavniku ili stanodavcu, vremešnom gospodinu od kojeg, navodno, iznajmljujem sobu na Dorćolu. A, reč je o mom kumu, čoveku koji je krstio mog sina Lazara! Bila je to još jedna u moru neistina o meni. Ali, nema veze, sada mi je jedino važno majčino zdravlje - kaže pevačica.  


Sve najnovije vesti na sajtu Veliki Brat

Нема коментара: