Oglasi

среда, 17. јул 2013.

Jovana: Izgubila sam bebu

Trpela sam jake bolove u donjem delu stomaka, ali neko vreme nisam ništa pričala.  


Slika


Danijel me je ubedio da se obratim organizatorima, koji su me odveli u bolnicu gde su ustanovili da sam imala spontani pobačaj", izjavila je misica Na “Farmi” se ranije šuškalo da je Jovana Nikolić bila u drugom stanju, a u javnost su procurele informacije da je imala i prekid trudnoće, što se, po završetku rijalitija, ispostavilo kao istinito. Njen verenik Danijel, koji je sve vreme bio uz nju, ističe da su teško podneli gubitak, ali da ih je to samo dodatno zbližilo.Misica je sa imanja odsustvovala nekoliko dana zbog navodne ciste na jajniku, međutim, u Ginekološkoj klinici “Narodni front” ustanovili su joj da je imala spontani pobačaj. - Trpela sam jake bolove u donjem delu stomaka, ali neko vreme nisam ništa pričala. Danijel me je ubedio da se obratim organizatorima, koji su me odveli u ambulantu u Barajevu. Kako tamo nisu mogli da utvrde o čemu se radi, otišla sam u Ginekološku kliniku u Beogradu – rekla je Jovana za “Alo”. - Iako su prvo mislili da imam vanmateričnu trudnoću, ispostavilo se da sam imala spontani pobačaj, i da će moj organizam sam sve uraditi i da ne moram na operaciju. Bila sam psihički slomljena, kao i svaka žena koja izgubi bebu – izjavila je misica, i dodala da je samo nekoliko ljudi na imanju znalo za ovaj nemili događaj. Danijel je istakao da mu, takođe, nimalo nije bilo svejedno, ali da nije želeo da o tome priča pred kamerama. - Bilo nam je veoma teško kada smo saznali da je Jovana imala spontani pobačaj. U tom trenutku smo bili na “Farmi” i koliko god da nam je bilo strašno, nismo želeli da pričamo o tome jer nismo želeli ničije sažaljenje. Teško smo podneli gubitak, ali nas je to još više zbližilo i idemo dalje – iskren je bio Danijel.  



Sve njanovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: