Oglasi

среда, 17. јул 2013.

Stanija i Filip u Banjaluci

Sada samo želimo da uživamo u našoj ljubavi, ne trčimo da se sutra vjenčamo. Ako sve bude u najboljem redu, za nekih godinu dana očekujte i to. 

 
Slika


Trenutno najpoznatija regionalna starleta Stanija Dobrojević odlučila je da nakratko pređe granicu i svrati u Banjaluku kako bi se odmorila od kamera i ugovorenih emisija. Zajedno sa svojom jačom polovinom Filipom Panajotovićem i bratom Sanijem odlučila je da obiđe rodbinu, a glavni razlog je to što je popularna Stanija postala tetka jednog dječaka. Zatekli smo je u frizerskom salonu dok se spremala za druženje sa fanovima, ali je takođe bila i predusretljiva, pa je za "Nezavisne" raspoloženo odgovarala na pitanja i slikala se okružena društvom najmlađih. "U Banjaluku, preciznije u Debeljake, me dovodi to što je moja sestrična Dragana dobila drugo dijete. Došla sam na babine, jer sam postala tetka jednog malog Nikole. Svratila sam i malo da se odmorim i da pobjegnem i od očiju javnosti tamo. Još smo vezani ugovorom za emisije mjesec dana nakon završetka 'Farme', a nakon toga idemo na neki odmor što dalje, tamo gdje nas niko ne poznaje", ističe ona. Takođe, planira da se sastane i sa fanovima koji su navijali za nju, jer kaže da ima veliku podršku iz Republike Srpske. Ističe da uživa u Banjaluci i da joj nije ni najmanje neobično bez kamera. "Pogledaj samo oko mene, ovo je lijek za dušu. Samo kad prošetam sa sestričinom i kada sam okružena dječicom, jako mi prija. Čovjek može malo da se opusti, jer je stalno neka tenzija. Preveliki je pritisak, najiskrenije. U Banjaluci se nekako najviše osjećam kao svoja na svome i više mi prija energija ovih ljudi ovdje. Ipak, vraćamo se odmah nazad u Srbiju zbog obaveza", ističe Stanija o kojoj se priča na sve strane, a sama se osvrnula i na emisiju "Narod pita". Kaže da se u toj emisiji, i kada nisu gostovali, svejedno najviše vodila polemika o njoj i vezi sa Filipom. "Znam da nas mnogi vole, ali i da smo nekima trn u oku. Dakle, ili nas vole ili nas mrze", smatra Stanija i dodaje da, uglavnom, niko nije ravnodušan te se uvijek nešto vrti oko njih. Naglašava da joj nije jasno zašto bi ih neko mrzio te da joj je majka kazala da se dobro pokazala na "Farmi". "Rekla mi je da mi neke svađe nisu bile potrebne, ali i da su se mnogi svađali mnogo više od mene i da me, generalno, narod voli. Nekako najviše te priče dolaze iz novina ili sa estrade. Kazala mi je: 'Šaka ljudi koja te mrzi, stvarno te mrzi. Ne razumijem to i voljela bih da sjednem sa njima i da ih pitam: 'A zašto mrzite Staniju?' Mislim da je to zato što mnogo držim do sebe, zbog mog stava i prkosa", ističe Stanija. Naglašava da je Filipu i njoj sada mnogo ljepše i skladnije te da se više ne svađaju otkako su izašli u civilizaciju. "Moji su ga lijepo prihvatili, njegovi mene, naši roditelji su se upoznali pred odlazak u Banjaluku. Sada samo želimo da uživamo u našoj ljubavi, ne trčimo da se sutra vjenčamo. Ako sve bude u najboljem redu, za nekih godinu dana očekujte i to", otkriva starleta i dodaje da se ne razdvajaju te da definitivno planiraju da uzmu stan u Beogradu. Naglašava da od ostalih učesnika "Farme" najviše komunicira sa Milanom Tarotom. "Što se ostalih tiče, trpila sam torturu, psihičko zlostavljanje, tračeve, ponijela sam titulu i najvećeg neradnika, najvećeg foliranta, da mi je veza lažna, da sam ljubomorna na nečiju vjeridbu. Dobijala sam sve štapiće, bila u četiri 'Arene', posljednje dvije nedjelje sam bila sluga u štali. To je najbolji pokazatelj koliko su me ostali učesnici 'Farme', osim Filipa, voljeli", smatra Stanija. Dodaje da je presretna osvajanjem drugog mjesta, te da je za Srbiju ona pobjednik, iako je u jednom momentu mislila da bi mogla biti prva. "Iskreno, kada je Goca ispala, jer su je mnogo hvalili i bila je na neki način favorit, i kada sam joj ugledala leđa, pomislila sam: 'Bože, možda ću ja stvarno da osvojim to prvo mjesto!' Ali, sve sam opet uzimala sa rezervom, baš zbog te torture i ružnih napisa u novinama. Voljela bih da sam osvojila prvo mjesto, ali ne zbog para, već da bi se revanširala svima koji me nisu voljeli. Ali i ovako sam ih sve ispratila, osim Meme", kaže ona i dodaje da u svakom slučaju ne misli da je nešto namješteno. Upoređujući "Farmu" i "Survivor" navodi da su drugačije koncipirani. ''Survivor' je prava psihofizička igra. Moraš biti jako spreman fizički, gladan si i boriš se za hranu. Ja kada sam gladna nervozna sam pa me svaka sitnica više iritirala. 'Farma' predugo traje, ta tri i po mjeseca su čista psihološka igra sa 24 različita profila i karaktera ljudi, stalne svađe i to treba izdržati. Bilo je čak 20 psihologa koji su nas pratili kako bi stalno ubacivali neke 'koske' i izazivali svađe. I njih smo pobijedili. Tamo treba ostati normalan", smatra Stanija. Kada su planovi za budućnost u pitanju, kaže da planira da se ostvari kao majka te da ima porodicu i posao, ali prvo treba da diplomira. Navodi da sprema projekat na jesen sa Filipom, ali nije željela da otkrije o čemu se tačno radi. "Ostaće nešto vezano za medije, ali u mnogo ozbiljnijem svjetlu i na mnogo višem nivou, a ne da se više slikam za naslovne strane 'Maxima', 'Playboya' i slično. Možda se i obnažim ili budem u kupaćem kostimu nekog magazina, ali za mnogo veći ugovor. Ako ponude, recimo, 100.000 eura - taj rad", zaključuje Stanija.



Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: