Oglasi

среда, 17. јул 2013.

Stanija: Filip me poštuje

Filip me je dovoljno poštovao da nije želeo seks pred kamerama. Ono što se dešava u našem krevetu ostaje između četiri zida, ali mogu da kažem da je vredelo čekati. Filip je divan - kaže Stanija za Telegraf.

Slika


Starleta Stanija Dobrojević za Telegraf kaže da je prvi seks sa dečkom Filipom Panajotovićem vredelo čekati i napominje da sa Filipom traži stan u Beogradu, budući da trenutno žive kod nje u Novom Sadu. Dobrojevićeva napominje da je Filip dečko kakvog bi svaka devojka poželela, a da će od njega napraviti najpoželjnijeg muškarca u Srbiji. Filip me je dovoljno poštovao da nije želeo seks pred kamerama. Ono što se dešava u našem krevetu, ostaje između četiri zida, ali mogu da kažem da je vredelo čekati. Filip je divan - kaže Stanija za Telegraf, i dodaje da su veoma ružni komentari javnosti da je maneken “papučar i njen potrčko”. - Ti komentari su zaista zlobni i nisu na mestu, jer je Filip dečko kakvog bi svaka devojka poželela. Zaista je uvek tu za mene, stalno smo zajedno, evo i dok sada pričamo, on je pored mene. Ujutru mi kuva kafu i to je nešto najlepše, a takvim zlobnim komentarima nema mesta u našem slučaju. Ja od Filipa mogu da napravim najpoželjnijeg muškarca u Srbiji. Maneken i starleta traže stan u Beogradu, a trenutno žive kod nje u Novom Sadu. - Najčešće smo u Novom Sadu kod mene, a tražimo stan u Beogradu, zbog svih naših poslovnih i privatnih planova. Dobrojevićeva dodaje da će umanjiti gole slike na društvenim mrežama, ali ne namerava potpuno da ih eliminiše. - Filipu smeta moje nago slikanje, naravno da ću umanjiti, ali neću potpuno prestati sa tim. Ukoliko dobijem neku dobru ponudu, da se slikam za naslovnu stranu, naravno da ću prihvatiti. Za društvene mreže to će biti samo umerene slike, koje neće biti vulgarne – rekla je Stanija.  



Sve njanovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: