Oglasi

уторак, 23. јул 2013.

Ljubin bivši: Brinuću se o unuku

Muž bivše farmerke Ljube Pantović, Karađorđe, je u razgovoru za "Alo" kazao kako oprašta svojoj ćerki navode da ju je tukao , navodeći da želi da se brine o njenom sinu.


Slika



Iako Karađorđe ne odobrava ćerkinu trudnoću i vezu sa Aleksandrom Čabarkapom, kazao je da se jednostavno "mora pomiriti sa tim".


- Ja ne volim Čabarkapu, niti on voli mene. I on i ja znamo šta je razlog. Mi se nikada nismo dužili, a ja sam danas bio u socijalnoj službi u Grockoj, gde sam se izjasnio da ću voditi računa o svojoj ćerki Aleksandri, kao i da prihvatam tu situaciju, ne zato što mi je drago, već zato što je moje dete i ne mogu da je se odreknem - rekao je Karađorđe za "Alo".



Na pitanje novinara kako komentariše navode da ju je tukao, bivši suprug Ljube Pantović je rakao:



- Nikada se ne bih tako odnosio prema svojoj ćerki. Posebno ne bih šutnuo trudnicu. Da sam je šutnuo ona više ne bi bila trudna .



Kaže da se njegova ćerka vratila da živi sa njim.

- Kada se porodi i njen sin će moći da živi ovde, jer šta je dete krivo? Ništa. A ja sam se pomirio sa tim. Sinoć smo svi bili na okupu. Ljuba i ja smo razgovarali. Moje mišljenje je da će Ljuba sve učiniti da zaštiti svoje dete - rekao je Karađorđe za "Alo".



Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: