Oglasi

среда, 24. јул 2013.

Stanija: Reklamiraju se preko mene

Razne izmišljotine su pisane, ne bih ja tu ništa demantovala, videlo se ko sam i šta sam. Što se tiče izjave Goce Božinovske, ne znam ni tu šta da kažem sem da neko može da bude tako zloban da se reklamira preko mene, odgovorila je Stanija na Majino na pitanje.



stanija




Maja Nikolić pitala je Staniju u emisiji "Narod pita" da li je istina da je abortirala na Farmi jer ju je, kako kaže, kao majku ta vest veoma pogodila.

Naime, Maja je rekla da je čitala u novinama, ali da još uvek ne zna šta je istina, te je otvoreno postavila pitanje Staniji da joj objasni šta se desilo. Međutim, starleta nije mnogo otkrila.

"Razne izmišljotine su pisane, ne bih ja tu ništa demantovala, videlo se ko sam i šta sam. Što se tiče izjave Goce Božinovske, ne znam ni tu šta da kažem sem da neko može da bude tako zloban da se reklamira preko mene", odgovorila je Stanija

Maja Nikolić pokušala je da zaštiti Gocu Božinovsku, objasnivši starleti da greši i da Goca nije loša osoba.

"Ona je kao i ja, čistog srca", rekla je pevačica i dodala da je Goca ušla kako bi oplemenila svoj život, jer njoj nije bila potrebna reklama.



Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: