Oglasi

петак, 19. јул 2013.

Stanija se slikala sa porodicom u Banjaluci

Starleta Stanija Dobrojević otputovala je u Banjaluku kako bi sa bratom Sanijem posetila rodbinu i sestrića koji se tek rodio. Pridružio im se i Stanijin dečko Filip Panajotović, za koga učesnica "Farme" planira da se uda za godinu dana.

 
Slika
   

U Banjaluku, preciznije u Debeljake, dovodi me to što je moja sestrična Dragana dobila drugo dete. Došla sam na babine, jer sam postala tetka jednog malog Nikole. Svratila sam i malo da se odmorim i da pobegnem i od očiju javnosti tamo. Još smo vezani ugovorom za emisije mesec dana nakon završetka "Farme", a nakon toga idemo na neki odmor što dalje, tamo gde nas niko ne poznaje - izjavila je Stanija za "Nezavisne novine". Starleta je dodala da je svesna da je neki ljudi ne vole, ali joj nije jasno zašto. Ona kaže da je najveću podršku dobila od majke: - Rekla mi je da mi neke svađe nisu bile potrebne, ali i da su se mnogi svađali mnogo više od mene i da me, generalno, narod voli. Nekako najviše te priče dolaze iz novina ili sa estrade. Svađe između Stanije i Filipa, kako par tvrdi, prestale su čim su napustili rijaliti.
- Moji su ga lepo prihvatili, njegovi mene, naši roditelji su se upoznali pred odlazak u Banjaluku. Sada samo želimo da uživamo u našoj ljubavi, ne trčimo da se sutra venčamo. Ako sve bude u najboljem redu, za nekih godinu dana očekujte i to - rekla je Stanija i otkrila da će sa Filipom uskoro početi da živi. Kada je reč o njenoj karijeri, starleta je istakla da se više neće fotografisati obnažena za naslovnice magazina, osim ako joj neko ne ponudi 100.000 evra.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: