Oglasi

уторак, 21. децембар 2010.

Đani hoce na Dvor

To je put koji je za svoje 35 godine prešao Saša Curcic koji hoće da uđe na Dvor , trenutno, fudbaler bez angažmana i jedna od najkontroverznijih javnih licnosti iz Srbije. Posle nekoliko godina mirovanja Đani se vratio na velika vrata u javnost ubedljivom pobedom u VIP Velikom bratu. Ono što je proživeo jedan od najtalentovanijih srpskih igraca poslednjih 20-ak godina, može se mirne duše staviti na filmsko platno. Lud i glamurozan provod po svetskim metropolama, žene, droga, kola, druženje sa ljudima iz svetskom šou biznisa...bili su svakodnenvica za Curcica.

Fudbal, Saša Đani Ćurčić: Hoću da živim 100 godina

- Želio sam da prodem život, prodem svet i da igram fudbal. Ali nisam to mogao zajedno u isto vreme. U 27. godini ostavio sam fudbal jer sam tako hteo. Necu valjda sa 35 godina da upoznajem nocni život. Nekima je izgleda bilo krivo zbog toga pa su me ocas posla etiketirali kao narkomana.

O kokainu prica kao o "rekreativnoj zabavi" u svetu šou biznisa i negira da je bio navucen na isti.

- Poceo sam da ga uzimam 1998 ili 1999. godine. Bilo je lepo ali trajalo par godina i vec sam 2-3 godine potpuno cist. Naviše mrzim kada neko uzima drogu da bi funkcionisao, Ne mogu da verujem da neko može da se navuce. Volim da budem na zemlji a ne stalno da letim. Možda ljudi misle da volim da letim, ali nije tako. Prošao sam život svetske face. Finansijski sam bio jak. Imao sam mnogo šansi da uživam i ostvarim sve svoje želje. Pa što bi onda uzimao samo kokain. Jednom kupovinom sam kupio mercedes, fereri, porše i kucu na Ibici, što onda samo kokain kada me druge stvari zanimaju.

Sve najnovije vesti na sajtu Dvor Srbija

Нема коментара: