Oglasi

среда, 9. новембар 2011.

Dejan Stankovic na meti Milene Vucic

Milena Vučić, Dejan Stanković



Šorka. Milena Vučić oborila je Dejana Stankovića Kralja na bini u beogradskom klubu „Stefan Braun“, nakon što ju je on isprovocirao kao domaćin večeri.
Crnogorka je otpevala jednu pesmu, a onda je bivši učesnik „Farme“ izašao na scenu i najavio sledeću gošću:

- Hvala ovoj pevačici, večeras je tu i učesnica Nadežda Biljić.


Na opasku „ova pevačica“, Milena se vratila i počela da viče na njega.

- Popela se ponovo na binu govoreći mi pred svima da sam debil, budaletina i da će me prebiti. Počeli smo da se raspravljamo, a ja sam pokušao da joj objasnim da nema razloga da se ljuti. Izvinio sam se, a ona me je gurnula. Pao sam nasred bine. Svi su bili u šoku - priča Dejan za Kurir.

Pozvali smo Milenu da čujemo i njenu verziju priče.

Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: