Oglasi

понедељак, 21. новембар 2011.

Indi Bez Dlake Na Jeziku

Biljana Vujošević, Indi Aradinović



Orilo se od svađe. Voditeljka i tekstopisac Biljana Vujović oterala je preksinoć Indi sa snimanja emisije „Bez dlake na jeziku“ na KCN televiziji. Hodnikom su odzvanjale psovke, a ko nije bio u studiju, u čudu je slušao šta se dešava.

Na samom početku pojavile su se nesuglasice između Biljane i Indi i cela priča pretvorila se u veliku prepirku. Sve to je veoma zasmetalo učesnici rijalitija "Farma Srbija" Vanesi Šokčić, koja je takođe bila gost, pa je u jednom trenutku demonstrativno ustala i napustila snimanje.

Indi je nakon Vanesinog odlaska rekla: „Sad mi dođe da i ja odem, da ti uništim emisiju.“ Na to sam joj odgovorila: „Marš napolje!“ Rekla sam joj da se goni u k.rac i da je budaletina. Zapretila je da će mi zabraniti emisiju. Ne znam šta je ta mala umislila! Došla je s nadmenim stavom i ponašala se kao zvezda. Dovoljno je da se zna da je odglumila brak, tukla se sa sestrom, tukla se s Minom...

Нема коментара: