Oglasi

петак, 4. новембар 2011.

Eva Ras uziva u zivotu

foto: Marko Poplašen


U životu glumice i spisateljice Eva Ras (70) već godinama samo je bol konstanta. Naučena da živi sa tugom i gorčinom, ova izuzetno hrabra žena ne krije kako se ne plaši smrti jer je, kako kaže, teška bolest odavno priprema za odlazak. Evina svakodnevica ispunjena je borbom za svako novo sutra, a njena višegodišnja ljubav prema književnosti jedan je od načina da barem nakratko, dok u romane pretače svoja sećanja, nađe razlog za osmeh. Eva je nedavno objavila novu knjigu Baderisani u kojoj je, pored dogodovština koje je pre devet meseci proživela tokom rijaliti šou-programa Farma gde se borila sa sujetama brojnih ljudi, opisala i svoju višegodišnju bitku sa karcinomom. Umetnica u razgovoru za Story ističe kako je na posletku raduje odlazak na večni počinak jer želi da se uskoro pridruži pokojnom suprugu Radomiru i tragično preminuloj ćerki Kruni.

- Otkako sam izgubila svoju porodicu jedva čekam da umrem. Plašim se da na onom svetu neću stići svoje voljene jer uprkos bolesti toliko dugo živim posle njih, a ne znam u kom su delu vasione koja, sudeći po otkrićima dobitnika najnovije Nobelove nagrade, još brže stremi ka svom kraju - kaže Eva i objašnjava kako je u Farmu ušla uverena da će tamo i umreti.


- Kada sam potpisivala ugovor, pitala sam Milicu Mitrović da li je za rijaliti dobro da u njemu umrem, a ona mi je rekla: Ne, mi želimo da živiš. Obolela sam od raka materice još 2002. godine i od tada jedem samo splačine. Ozračena sam, često primam infuziju i moj probavni trakt retko šta prihvata. S druge strane, ne želim da idem na operaciju koju je teško preživeti. Bolje je da još neko vreme poživim ovako, nego da izazovem sopstvenu smrt . Najviše me je bolelo što su na Farmi omalovažavali moju tragičnu sudbinu komentarima: Umrla joj je ćerka, pa što je onda došla na Farma. Mrtvi se u kulturi svih naroda poštuju, a mene su tamo zadesile dve godišnjice smrti i to nikoga nije zanimalo - priznaje Eva koja se u svojoj novoj knjizi dotakla i diskriminacije preko Interneta čija je žrtva bila po izlasku iz rijalitija.

Нема коментара: