Oglasi

петак, 4. новембар 2011.

Indi je jako popularna

Šerif Konjević, Indi Aradinović


Ko priznaje pola mu se prašta! Indira Aradinović, poznatija kao Indi, u emisiji „BN koktel“ na TV BN, priznala je da slagala kako se udala za kolegu Šerifa Konjevića! Ona je otvoreno iznosila zanimljivosti iz života, pa je prokomentarisala i priču da je tri meseca bila u braku sa bosanskohercegovačkim pevačem.

- To sam uradila zbog ma­rketinga, a Šerif se nije naljutio zbog toga. Naprotiv, voleo bi on da je sa mnom u braku. A koji muškarac ne bi voleo?! - rekla je Aradinovićeva kroz os­meh.

Šerifu, ipak, nije bilo svejedno što ga koleginica „ženi i razvodi“. To je i sam priznao pre nekoliko meseci.

- Užasno je šta dotična, kojoj ni ime ne želim da pomenem, pokušava. Dobar sam čovek i na molbu prijatelja iz Beograda sam hteo da joj pomognem u karijeri, a evo kako mi vraća, spletkama i lažima - besneo je tada Šerif.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: