Oglasi

понедељак, 21. новембар 2011.

Eva Ras i Petar Kralj

Eva Ras


Tragična vest o njegovoj smrti potresla je jednako njegovu porodicu, prijatelje, ali i sve ljude koji ga pamte kao Žakija u „Metli bez drške“, Nikolu Pašića u seriji „Kraj dinastije Obrenović“, Dimitrija Pantića u „Beloj lađi“... Među kolegama su ga mnogi smatrali bratom. Među njima je i Eva Ras.


- Jako mi je teško. Ne mogu da verujem da ga nema više. Volela sam ga kao brata - započela je Eva kada smo je nazvali nakon vesti o tragičnoj smrti ovog velikog glumca.


Ona je za naš list otkrila da su i ona i njen pokojni suprug Ras bili fascinirani Kraljevim humorom i smirenošću koje je posedovao. Takođe je otkrila da je upravo zbog slavnog glumca njen suprug osnovao pozorište u kom su zajedno igrali.

- Pera i ja smo imali nešto zajedničko, a to je ogromna ljubav prema mom Rasu. A Ras je toliko bio fasciniran Petrom i njegovom glumom da je zbog njega osnovao i pozorište u kom smo zajedno igrali. Bio je smiren, umeren i duhovit. Mnogo sam ga volela i poštovala, kao i on mene - rekla je Eva za naš list, a zatim zaplakala i dodala da je teši činjenica da su Petar i Ras zajedno na drugom svetu.


Jako, jako mi je teško. Izgubila sam brata. Sada je moj Pera sa Rasom na onom svetu. Možda zajedno osnuju pozorište tamo, kao što su nekada uradili ovde. Nadam se da su se sreli tamo - kaže glumica koja je s Petrom Kraljem u Rasovom pozorištu igrala od 1963. do 1972. godine. Poslednji put su zajedno igrali u seriji „Bela lađa“, ali su se i sve vreme viđali i družili.

Sve najnovije Vesti na sajtu Farma

Нема коментара: