Oglasi

четвртак, 6. новембар 2008.

Čačanka Tamara Jovičić sinoć napustila „Survivor”

Tamara Jovičić, instruktorka fitnesa iz Čačka, četvrta je takmičarka koja je sinoć napustila rialiti šou „Survivor”. Ova dinamična devojka ispričala je za „Blic” zašto je plemenski savez baš nju izbacio kao najslabiju kariku i otkrila ime svog favorita za pobedu.

- Za „Survivor Srbija” sam se prijavila čim sam videla reklamu, jer sam znala da je to za mene - kaže Tamara, koja nije smatrala da su joj dodatne pripreme za Biserna ostrva neophodne, jer je aktivni sportista.

- Kada su moji saznali da idem, rekli su mi da sam luda i da nisam normalna (smeh). Međutim, pružili su mi podršku u potpunosti jer su i oni smatrali da sam rođena za ovaj šou -iskrena je Tamara i smatra da je „Survivor” dragoceno iskustvo.
- Moji utisci su fenomenalni. Ovo je nezaboravno iskustvo koje se dešava jednom u životu i srećan je svako kome se pruži prilika za ovako nešto. Nikada neću zaboraviti spavanje pod otvorenim nebom, na pesku, dok kiša pljušti, a mi smo bez zaklona - priseća se Čačanka i dodaje da bi se za ovakav šou ponovo prijavila u svakom trenutku.
Tamara je bila član plemena „Roka”, koje je izgubilo od „Armada” po prvi put u igri za imunitet „Kokošarka”. Plemenski savez se sastao, a Tamara je izglasana za najslabiju kariku.
- Imala sam utisak da će me izbaciti. Mislim da je to posledica svađe između Vanje i mene, jer me niko pre toga nije pominjao u negativnom kontekstu. Nas dve smo se posvađale kada je naše pleme izgubilo u igri i to je bilo logično, jer niko ne želi da izgubi - prepričava Tamara koja se trudila da sa svim članovima plemena ima korektne odnose iako je primetila da mnogi taktiziraju.
- Moguće je i da sam ja bila žrtva taktike, međutim, ja nikakvu taktiku nisam imala na ostrvu, kao što je nemam ni u životu. Bila sam ono što jesam. U prvom trenutku, zbog svih okolnosti na ostrvu, želela sam da odem. Međutim, kada sam sabrala utiske, bilo mi je krivo jer sam smatrala da sam maksimalno fizički spremna za sve igre - priznaje Tamara, kojoj su na ostrvu pored porodice i prijatelja najviše nedostajali četkica za zube i pristojan san.
Nakon povratka iz Paname, Tamara je nastavila da se bavi aerobikom, fitnesom i tae-boom. „Survivor” redovno prati i svaku epizodu detaljno analizira, a ima i svog favorita.
- Moj favorit je Edita. Smatram da je ona jedna veoma fina devojka i sposobna je. Zaslužuje da pobedi - zaključuje Tamara.

Večeras specijalna emisija
Specijalna emisija „Survivor Srbija - Povratak u civilizaciju” na programu je večeras od 20 časova na Televiziji „Foks”, a gledaoce očekuje puno iznenađenja. Nina i Natalija, voditeljke „Survivor specijala”, ugostiće večeras veoma zanimljive goste: muzičara Boru Đorđevića, političara Velju Ilića, Časlava Hadži Nikolića, psihijatra i člana lekarskog tima „Survivora” u Panami, kao i četvrtu izbačenu takmičarku Tamaru Jovičić.

Нема коментара: