Oglasi

петак, 7. новембар 2008.

Nina Radulović - Survajverka

SURVAJVERKA SA PET ZVEZDICA

Atraktivna voditeljka emisije „Survajver specijal" otkriva za PressTV koliko joj pomažu njeni najuočljiviji atributi, visina i lepota, i zašto nikada ne bi mogla da učestvuje u „Survajveru"

Mladu i po mnogima jednu od najlepših domaćih voditeljki Ninu Radulović odnedavno gledamo u voditeljskom tandemu sa Natalijom Ranisavljević u emisiji „Survajver specijal", koja se emituje četvrtkom na Foks televiziji. U intervju za PressTV zgodna crnka otkriva da je njen profesionalni san počeo da se ostvaruje od učešća na takmičenju Javnog servisa Srbije za „Evropsko lice"


- Da nije bilo „Beovizije" i „Evropskog lica", ja verovatno ne bih sada bila deo ovako uspešnog tima. To je zaista put kojim ja želim da idem, tako da se logično nameće zaključak da je nešto najbolje što sam uradila upravo prijavljivanje za „Evropsko lice". Što se tiče iskustva koje sam stekla učestvujući, ono je nezamenljivo jer je škola koju smo prošla bila izuzetno zahtevna. Međutim, da se nisam prijavila na ovaj kasting, prijavila bih se na neki drugi, jer sam takav put sebi zacrtala još kad sam upisala Fakultet političkih nauka.
Ceo interju možete pročitati na Nina Radulović

Sve o Survajveru možete videti i pročitati na Survivor Srbija

Нема коментара: