Oglasi

понедељак, 10. новембар 2008.

U poseti Peri Obradoviću, jednom od junaka „Survivor Srbija”

Niko mi nije verovao da idem u Panamu

Sve mi je u vodi, duša mi je u vodi, srce mi je u vodi - rečenica je po kojoj gledaoci rialiti serijala „Survivor Srbija” već prepoznaju Petra Obradovića, poznatijeg kao Peru, jednog od najživopisnijih učesnika u avanturi na Bisernim ostrvima. Pera ima 32 godine, radi kao automehaničar i živi u Beogradu sa majkom, pet sestara, dva brata i tri psa. Ekipa „Blica” posetila je Peru i na njegovom radnom mestu i u stanu, a ljubazni domaćin nam je prepričao svoje utiske iz Paname.

Peru smo zatekli u njegovoj radionici u Balkanskoj ulici, a na vratima su mu prijatelji ispisali čestitku za deset godina rada, mali znak pažnje da mu se oduže za sve besplatne popravke. Kao i svaki dobar domaćin, Pera Obradović je odmah pristavio kafu i počeo da priča kako je to živeti u velikoj porodici.

- Milina! Ja nikada nisam imao osećaj samoće. Ja ne znam šta to znači biti sam u kući, jer čak i kada nije niko od ukućana tu, kerovi su u kući. Čak ni u radionici nikada nisam sam, uvek neko svrati - konstatuje Pera sa osmehom.

Ceo tekst možete pročitati na - Petar Obradović Survivor Srbija
Sve najnovije vesti, slike video snimci - Survivor Srbija

Нема коментара: