Oglasi

уторак, 25. новембар 2008.

Vanja Mandić pretukla muškarca

Umalo da završim iza rešetaka
Srpska reprezentativka u džudou, profesionalni telohranitelj i učesnica „Survivora“ Vanja Mandić za dlaku je izbegla zatvorsku kaznu.

- Moj sadašnji kum je slavio veridbu u jednoj kafani. Čekala sam red ispred toaleta, a u blizini su sedela trojica momaka u pripitom stanju. Bila sam okrenuta leđima kada me je jedan od njih uhvatio za pozadinu. Pogledam ga mrko i imam šta da vidim - „macan“ mi se smeje u lice. „Ti se smeješ?!“, upitam ga, na šta on drsko odgovori: „Smejem se“. Rekoh mu: „Sada ćeš se smejati oko glave“. Polako, fino i elegantno sam se sagla, uzela šank stolicu za nogare i tako ga odvalila po glavi da je dobio frakturu lobanje. Bila sam optužena za pokušaj ubistva, ali sam platila samo troškove lečenja - objašnjava Vanja neprijatnost iz mladosti.
Mandićeva ne krije da ima nezgodnu narav, ali u dalekoj Panami nije bilo potrebe za primenom sile.
Celu vest možete pročitati na Vanja Mandić Survivor Srbija

Нема коментара: