Oglasi

четвртак, 13. новембар 2008.

Vanja Jelača se zaljubila !

Zaljubila sam se u člana ekipe
U rijaliti šouu „Survivor“, borba za preživljavanje i romantični ambijent Bisernih ostrva zbližili su Vanju Jelaču i jednog člana ekipe.

Njihovu ljubav nisu zabeležile kamere, ali nam se studentkinja FTN-a u Novom Sadu poverila u telefonskom razgovoru o novom dečku.

- Nije mi se fizički svideo niko od muških takmičara, ali mi se dopao jedan dečko iz ekipe. Šou „Survivor Srbija“ još traje, tako da ne mogu da pričam previše o dešavanjima na ostrvu. Reći ću da smo ostali u kontaktu i nakon povratka u Srbiju. Na ostrvu nisam ni pomišljala na seks jer su uslovi bili loši za tako nešto - kaže Jelača.
Vanja se u dalekoj Panami provela sjajno, a naučila je kako se pali vatra i pravi ležaj u divljini.
- Bile su mi najveći problem bube, zbog alergije. One su mučile i mnoge moje kolege iz plemena. Nisam znala da upalim logorsku vatru, a tamo sam naučila kako se to radi - otkriva jedna od najobrazovanijih takmičara.

Pročitajte celu vest na Vanja Jelača Survivor Srbija

Нема коментара: