Oglasi

четвртак, 14. април 2011.

Chevrolet se lepo prodaje u Evropi

U prvom kvartalu Chevrolet je povećao svoj udeo na čak devet Evropskih tržišta, dok je u Martu prodao 49.717 automobila u Evropi u pođenju sa 42.849 u Martu 2010. što predstavlja povećanje od 16%.
Prodajni rezultati Chevroleta u Evropi
„Mart je bio vrlo obećavajući mesec za Chevrolet. Totalno novi model Chevrolet Orlando novost je u našim prodajnim dilerstvima, a već vidimo njegov pozitivan uticaj na prodaju“, rekao je Wayne Brannon, precednik i izvršni direktor Chevrolet Europe. „Orlandov crossoverski izgled, stil limuzine , vožnje i upravljanja i veliki prostora u kabini, dovoljan za sedam putnika, čine ga dobrom da bude dobra vrednosti za uložen novac“, dodao je Brannon.

Novi Orlando prodan je u 3.824 primerka u Martu, prvom mesecu kada je uopšte bio u prodaji, tako da su poručbine definitivno nadimašile očekivanja. Nova Captiva će se pojaviti u salonima krajem ovog meseca, a onda će tokom leta uslediti Aveo, dok se na jesen očekuju Cruze u verziji sa pet vrata i Camaro

U prva tri meseca 2011. Chevrolet je prodao 31.508 kompaktnih automobila - Cruze, Lacetti i Nubira, 28.892 minija Spark te 19.363 Avea iz segmenta malih automobila.

U prvom kvartalu 2011. Chevroletova prodaja u Danskoj (rekordnih 3.282 automobila, povećanje od 128%) i Turskoj (+115%) više se nego udvostručila, dok je u Francuskoj narasla 80% i u Rusiji 51%. Povećanja prodaje takođe su zabeležena u Poljskoj (+25%), Švicarskoj (+13%) i Austriji (+15%).

U prvom kvartalu 2011. Chevroletovih najboljih pet tržišta kada se je reč o prodaji bila su Rusija (31.003 automobila), Uzbekistan (27.465), Italija (8.112), Francuska (7.155) i Nemačka (5.866 automobila). Chevrolet je i dalje najbolje prodavan strani proizvođač
automobila u Rusiji sa tržišnim udelom od 6,2%.
U Martu je zabeležena rekordna prodaja u Francuskoj, Danskoj i Švajcarskoj.

Prodaja Evropske autoindustrije u prvom kvartalu porasla je 5% na 5.008.391 vozila, dok je u Martu prodaja rasla 1% (2.136.702 vozila).

Chevrolet je četvrti po veličini automobilski brend na svetskom tržištu kada se reč o godišnjoj prodaji, sa tržišnim udelom od 5,8%. Istovremeno General Motorsov najbolje prodavan brend na kome se zasniva više od 50% kompanijske globalne prodaje.

Sve najnovije vesti na sajtu Auto Delovi i na sajtu Plivajući Zamajac

Нема коментара: